• (Verkoop)evenementen ten tijde van corona

    (Verkoop)evenementen ten tijde van corona

    De afgelopen maanden stonden we voor een uitdaging. Zoveel mogelijk thuiswerken, binnenblijven, 1,5 meter afstand houden en niet meer met (grote) groepen bij elkaar komen. Ook evenementen konden helaas (maar volkomen begrijpelijk) niet op de gebruikelijke manier plaatsvinden. Dat is best even schakelen, maar biedt ook ruimte voor nieuwe creatieve ideeën. Wij delen graag onze ervaringen van de afgelopen periode met jullie. Om te inspireren én onze kennis te delen.

  • Placemaking als katalysator voor gebiedsmarketing

    Placemaking als katalysator voor gebiedsmarketing

    Wij, van de Firma Stek, zijn échte placemaking believers. Je kunt placemaking op verschillende manieren inzetten. Wij zetten het in als instrument ter ondersteuning van gebiedsmarketing en -branding. Om zo gebieden in een vroeg stadium een smoel te gevel. Hoe doen wij dat en wat heb je eraan?

  • Gebiedsmarketing: drie belangrijke social trends anno 2019

    Gebiedsmarketing: drie belangrijke social trends anno 2019

    Social media is inmiddels niet meer weg te denken. Maar wat zijn nu de belangrijkste social media trends anno 2019 en hoe kunnen we die inzetten om van een gebied, gebouw of project een sterk merk te maken? We vertellen het je in ons artikel!

  • Vijftig is het nieuwe dertig, grijs is het nieuwe blond

    Vijftig is het nieuwe dertig

    grijs is het nieuwe blond

    Dat we ons allemaal veel langer jong voelen, staat vast. Vijftig is het nieuwe dertig en grijs is het nieuwe blond. De verzorgingsstaat trekt zich steeds verder terug, de ouderwetse bejaardentehuizen bestaan bijna niet meer en...