Verkoopmanagement

De kennis van zowel gebiedsmarketing als verkoopmanagement heeft voordelen: wij weten vaak al in een vroeg stadium waar onze doelgroep naar op zoek is, kijken ernaar met een verkoopbril en adviseren ontwikkelaars om deze optimaal te vertalen naar een product-marktcombinatie. Daarmee vergroten we de match, optimaliseren we soms met (online) marktvraag en zetten zo de meest optimale combinatie neer. Andersom werkt het natuurlijk ook zo. Direct klantcontact is leuk en leerzaam en geeft ons weer inspiratie voor een volgend traject.

Online campagne voor inschrijvingen
Naast het meedenken over de product-marktcombinaties, helpen wij ook met het verkrijgen van inschrijvingen voor jouw project. Dit doen wij onder andere door online campagnes. Via Google (Adwords) en steeds meer via social media kanalen voeren we betaalde campagnes uit. Getarget op de juiste doelgroep, in de juiste regio/ stad, gemeten met Google Analytics. De campagnes zijn gericht op het behalen van conversie (bijvoorbeeld zo veel mogelijk kwalitatief goede leads in je database of een community opbouwen op Facebook). Iedere klik op je advertentie is te volgen via Analytics, wat veel waardevolle informatie oplevert. Wij monitoren de online campagne en sturen bij waar nodig. 

Projecten
Voor de Vonderij en Nobelhorst zijn wij ook verantwoordelijk voor het verkoopmanagement. Meer informatie lees je op de projectpagina's. 

verkoopmanager, verkoopbrochure, artist impression, vrij-op-naam advies, product-/marktcombinatie (PMC), online marketing, content, start verkoop, startbouw feest, plattegronden, situatietekening, BSR-leefstijl.

We kunnen nog meer

Expertises

  • Branding
    Branding
  • Gebiedsmarketing
    Gebiedsmarketing
  • Placemaking
    Placemaking
  • Tenders
    Tenders